Scenki kreatywne – hipotezy do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy że na programie Organizacja Szkoleń i Gry Doświadczalne rekomenduje się poniższe publikacje do pracy dyplomowej:

  • gra słownikowa : „Łemkowskim szlakiem cerkwi drewnianych” i „Opactwo cysterskie w Lądzie nad Wartą jako cel europejskiej turystyki kulturowej”
  • symulacja zespołowa : „Polsko-ukraińskie stosunki wobec wezwania czasu (w kręgu wybranych zagadnień)” oraz „Turystyka jako środek dialogu pomiędzy krajami wschodu i zachodu na przykładzie Powiatu Gnieźnieńskiego”
  • symulacja strategiczna – „Wizerunki kobiety kreowanej w reklamie prasowej doby kultury konsumpcji” oraz Komunikacyjne Gry Negocjacyjne oraz „Szufladkowanie narodów. O stereotypie narodowym na modelu stereotypu Polaka, Rosjanina i Litwina na Litwie”
  • gra zespołowa – „Współczesne słonictwo kontrkultur muzycznych – język młodzieżowy” oraz „Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej”
  • symulacja decyzyjna – „Kariera zawododa kobiet na modelu czasopism kobiecych w Polsce” i „Postacie literackie w dwudziestoleciu międzywojennym i kobiety nowożytne i tradycjonalistki”
  • gra lingwistyczna – „Literackie i filmowe obrazy miłości w sieci” i „Wampiry w europejskich tradycjach i kulturze. Mit czy rzeczywistość”
  • zabawa menedżerska : „Absurd ironia groteska bronią przeciwko czasom terroru na przykładzie twórczości Michała Zoszczenki i Władimira Wojnowicza” i „Polskie czarownice”
  • gra decyzyjna – „Dawnych Polaków podróże do Chin” i „Poetyka kina socrealistycznego na przykładzie filmów „Dom na Pustkowiu” Jana Rybkowskiego i „Piątka z ulicy Barskiej” Aleksandra Forda”
  • symulacja komunikacyjna : „RMF FM, Radiowa Trójka, Radio Maryja- rożne głosy współczesności. Detekcja polskich rozgłośni radiowych” oraz „Konstantyn Wielki. Miedzy religią chrześcijańską a starorzymską”