Informujemy iż na kursie Metodyka Kształceniowa i Symulacje Integracyjne akceptuje się poniższe publikacje do zaliczenia:
zabawa komunikacyjna : „Związki cywilizacyjne Serbów, Rosjan i Ukrainców w XVIII wieku” i „Tezy moralne w tekstach hip-hopowych”
symulacja edukacyjna : „Projekt wycieczki rowerowej po Wyżynie Lubelskiej i Roztoczu” i „Wpływ sytuacji społeczno-politycznej w Egipcie na funkcjonowanie turystyki w tym kraju”
symulacja zespołowa : „Stosunki Polsko-Niemiecki po wejściu Polski do Unii Europejskiej” oraz Gry Menedżerskie W Coachingu i „Stan Wojenny w publicystyce polskiej i zagranicznej”
symulacja menedżerska : „Wizerunek kobiety idealnej w wywiadach zamieszczonych w prasie kobiecej” oraz „Chrzest Polski – hipotezy dotyczące miejsca w świetle dawnych i najnowszych badań historycznych”
zabawa słownikowa : „Przezwiska nadawane przez uczniów na studium przypadku wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie” oraz „Teorie spiskowe próby wyjaśnienia historii”
symulacja kreatywna : „Bioklimat Suwałk” i „Globalizacja współczesnego świata”
gra strategiczna : „Energia słoneczna” i „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna”
symulacja lingwistyczna – „Obrazy islamu we wspołczesnej Europie – między asymilacją a wykluczeniem” oraz „Feminizm – pojęcie modne, czy znaczące?”
symulacja kreatywna : „Uścisk Erosa i Tanatosa w filmie „Fanny i Aleksander” Ingmana Bergmana oraz „Przełamując fale” Larsa von Triera” i „Problemy polityczno-spoleczne Polski lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku, zawarte w utworach zespołu Kult w latach 1986-2001”