Informujemy że na programie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Doświadczalne rekomendujemy poniższe tezy do superwizji końcowej:
gra lingwistyczna : „Wykształcenie i kultura chrześcijan starożytnych” oraz „Istota reklamy audiowizualnej na przykładzie obserwowanych kampanii reklamowych”
gra strategiczna – „Kreacja wizerunku polityka” oraz „Ofiara losu, zwyciężczyni czy cwaniara? Femistyczne ujęcie baśni o Kopciuszku”
zabawa słownikowa – „Młodzież przyszłością Europy. Program Unii Europejskiej Młodzież w Działaniu w kontekście integracji europejskiej” oraz Literackie Gry Menedżerskie i „Spotkanie z Innym – filozofia dialegu Ryszarda Kapucińskiego”
gra zespołowa – „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web” oraz „Jiri Menzel jako adaptator literatury Bohumila Hrabala”
symulacja komunikacyjna – „Obraz polityczki w publistyce tygodnika „Polityka” w latach 2008-2010” oraz „Metody propocji turystycznej regionu na danych źródłowych z Roztocza Środkowego”
symulacja językowa : „Rozwój miasta Gniezna i powiatu Gnieźnieńskiego w turystyce” oraz „Terroryzm bliskowschodni. Geneza, etapy konfliktu implikacje”
symulacja lingwistyczna : „Formy uobecniania się antyku w internetowej encyklopedii Wikipedii” i „Oblicza miłości w „Balladach i romansach” Adama Mickiewicza”
zabawa kreatywna : „Public relations instytucji użyteczności publicznej wobec wizerunku Policji i działań informacyjno pracowych komendy Głównej Policji” oraz „Media – wszechstronnie wykształcony pedagog, czy zły doradca życiowy? – Wpływ prasy młodzieżowej na zachowanie nastolatków”
gra kreatywna – „Stereotyp kobiety w czasopismach poradnikowych” i „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru”