Gry integracyjne – hipotezy do zaliczenia


Ogłaszamy iż na programie Trening Kreatywny i Symulacje Integracyjne akceptuje się tu przedstawione tezy do zaliczenia:

  • gra decyzyjna – „Rekonstrukcja procesów historyczno-literackich na podstawie serbskiej powieści (na modelu dzieł M. Bułatovicia z lat 80-tych XX w.)” oraz „Jak media oddziaływują na rozwój agresji u młodzieży”
  • symulacja słownikowa – „Ironia i intertekstualność w powieści Umberto Eco „Imię róży”” i „Działalność turystyczna Janusza Kuśmierczyka”
  • symulacja lingwistyczna : „Postać kobiety antycznej Grecji w pierwszych opiniach” oraz Symulacje oraz „Programowanie szlaków wędrówki turystycznej dla harcerskich obozów i wycieczek”
  • gra biznesowa : „Życie i twórczość Borysa Pasternaka” oraz „Obraz sekt w ujęciu Kościoła Katolickiego”
  • zabawa edukacyjna : „Retoryka w kampanii samorządowej na studium przypadku miasta Grudziądz” oraz „Obszary ekologicznego zagrożenia w Polsce”
  • zabawa menedżerska – „Tożsamość kulturowa Łemków w Polsce po 1945 roku” i „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina”
  • gra decyzyjna – „Dzieje psychiatrii w Wielkopolsce na danych źródłowych z funkcjonowania szpitala Dziekanka w Gnieźnie” oraz „Powstanie Warszawskie we wspomnieniach i filmach”
  • zabawa lingwistyczna : „Osobliwości przyrodnicze Roztocza” oraz „Konteksty i teksty małych form Maupassanta”
  • gra komunikacyjna : „Typy kobiet w angielskich powieściach gotyckich” oraz „Przetwarzanie i Obserwacja obrazów z kamery terahercowej”