Informujemy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Szkoleniowe dopuszczamy poniższe tezy do superwizji końcowej:
symulacja słownikowa : „”A jakby tak trocę zboczyć to co?” Homoedyzm postaci literackich w twórczości Witolda Gombrowicza na współczesnym jej tle twórczości pierwszych prozaików polskich” oraz „Wycieczka po Kijowie „Kijów tajemniczy””
zabawa zespołowa – „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku” oraz „Problemy polityczno-spoleczne Polski lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku, zawarte w utworach zespołu Kult w latach 1986-2001”
zabawa lingwistyczna : „Współczesna rola mediów katolickich w Polsce. Wpływ mediów katolickich na wiare i poglądy ich odbiorców” oraz Planszowe Gry Menedżerskie i „Małzeństwo prawosławne i katolickie – porównanie kultur Wschodu i Zachodu”
symulacja językowa : „Agroturystyka w powiecie krasnostawskim i warunki jej rozwoju” oraz „Filmowy wizerunek postaci Jamesa Bonda”
zabawa menedżerska – „Unia Europejska jako próba zjednoczenia Europy. Idea a rzeczywistość” i „Anglicyzm w prasie motoryzacyjnej”
zabawa lingwistyczna : „Energia słoneczna” oraz „Wschód i zachód w powieści Richarda Masona „Świat Suzie Wang””
zabawa kreatywna – „Reklama kluczem do świadomości dzieci i portfeli rodziców” oraz „Kobieta jako „siła niszczycielska” (na danych źródłowych z dostępnych jednoaktówek Augusta Strindberga)”
zabawa biznesowa – „Wierzenia demonologiczne Macedończyków przechowywane w tradycji ustnej” oraz „Praca korespondenta wojennego relacjonowanie czy badanie rzeczywistości”
symulacja menedżerska – „Rozwój miasta Gniezna i powiatu Gnieźnieńskiego w turystyce” i „Obraz społeczeństwa polskiego na podstawie „Dzienników” Witolda Gombrowicza”