ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: wymyślić studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie oglądania odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Aligator – Lake Placid; Steve Miner
Wielki błękit; Luc Besson, Senność; Magdalena Piekorz
Kraj urodzenia; Jacek Bławut
Czas zdrady; Wojciech Marczewski, Dziura w ziemi; Andrzej Kondratiuk
Element zbrodni; Lars von Trier
Solaris; Steven Soderbergh, Przerwana lekcja muzyki ; James Mangold
Buntownik z wyboru; Gus Van Sant, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
Michael; Nora Ephron
Czarownice z Eastwick; George Miller, K-PAX; Iain Softley
Biały oleander; Peter Kosminsky
Twister; Jan De Bont
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: wymyślić muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na podstawie teledysku do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Pink Floyd, Atom Heart Mother, Voo Voo, Rapatapa to ja
Gabriel, Peter, Us, IRA, Mój dom, ASH, 1977
Metallica, Master Of Puppets, U2, Under The Blood Red Sky, Sting, …Nothing Like The Sun
Portishead, Dummy
ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia prostego prezentowania profesjonalnych treści. Spisać przekonującą nie tylko lekarzy ulotkę aplikowania jednej zznajdujących się na naszej liście medykamentów:
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne