Gry komunikacyjne – założenia do zaliczenia


Potwierdzamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Szkoleniowe zaleca się poniższe książki do pracy dyplomowej:

  • zabawa strategiczna : „Język angielski w wybranych aspektach wspołczesnego życia społecznego” oraz „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina”
  • zabawa edukacyjna – „Terroryzm międzynarodowy i metody jego zwalczania” i „Dramat życia obozowego w pierwszych utworach literackich”
  • gra słownikowa – „FC Barcelona jako symbol tożsamości narodowej Katalończyków” oraz Symulacje oraz „ – kulturowy obraz idealnej partnerki, idealnego partnera w internetowych ogłoszeniach towarzyskich”
  • symulacja lingwistyczna : „Kobieta upadła czy bestia wyzwolona. Postać Nany w utworze Emila Zoli” oraz „Wojna w mediach narzędziem walk gigantów”
  • gra językowa : „Uosobienie dobra na przykladzie gatunku fantasy” oraz „Zwierzę podmiotem czy przedmiotem prawa?”
  • gra strategiczna – „Fenomen popularności filmu „Miś” Stanisława Bareja” oraz „Projekt spływu canoe po Wieprzu”
  • symulacja lingwistyczna – „Kobiety wampiryczne w literaturze pięknej okresu romantyzmu” i „Etos człowieka w kontekście przemian ustrojowo gospodarczych Polski na podstawie filmu „Edi” Piotra Trzskalskiego”
  • zabawa zespołowa : „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie” oraz „Polska literatura podróżnicza. Na podstawie obserwowanych twórców romantycznych”
  • symulacja menedżerska – „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku” oraz „Emancypacja kobiet w Polsce w okresie transformacji”