Gry edukacyjne – zagadnienia do egzaminu


Zawiadamiamy że na programie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Doświadczalne akceptujemy nizej wymienione problemy do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja edukacyjna – „Kategorie płci w twórczości filmowej Pedro Almadorovara” oraz „Obraz kobiety i mężczyzny w świecie przedstawionym w opowiadaniach Marka Hłaski”
  • zabawa kreatywna – „Wiadomości radiowe” i „Anglicyzm w prasie motoryzacyjnej”
  • gra lingwistyczna : „Działnia perlokucyjne „Gazety Wyborczej” w roku 1989 i 2005 w tekstach komentujących kampanie wyborcze” oraz Symulacje Biznesowe W IT oraz „Obraz społeczno-kulturowy gminy Niechanowo od XIX do XX w.”
  • zabawa edukacyjna : „Postacie literackie w dwudziestoleciu międzywojennym i kobiety nowożytne i tradycjonalistki” i „Internet globalne zagrożenie kulturowo-cywilizacyjne”
  • gra kreatywna : „Obraz średniowiecznej inkwizycji w powieści Umberto Eco „Imię róży”” oraz „Grzeczność i agresja w miejscu pracy”
  • gra strategiczna – „Wizerunek kobiety w reklamie prasowej” oraz „Obraz społeczno-kulturowy gminy Niechanowo od XIX do XX w.”
  • symulacja edukacyjna : „Uzdrowiska Ziemi Kłodzkiej i ich rozwój” oraz „Dziennik Wacława Niźyńskiego”
  • zabawa językowa – „Formy wojen informacyjnych w nowych mediach” i „Wpływ internetu na media tradycyjne”
  • symulacja komunikacyjna : „Święte kanonizowane przez Jana Pawła II” i „Sposoby przetrwania w nazistowskich obozach koncentracyjnych”