Scenki menedżerskie – fundamenty teoretyczne do egzaminu


Informujemy że na kursie Organizacja Szkoleń i Symulacje Umiejętnościowe dopuszczamy następujące tezy do pracy dyplomowej:

  • symulacja decyzyjna : „Awans społeczny w dziewiętnastowiecznej Francji na podstawie powieści „Czerwone i czarne” Stendhala” oraz „Urząd Prezydenta w dziejach Rzeczypospolitej Polskiej”
  • gra edukacyjna – „Realizacja programu kulturalnego galeria regionalna (na przykladzie Dużej Galerii Miejskiego Ośrodka Kultury w Gnieźnie)” i „Czynniki lokalizacji miast na Lubelszczyźnie”
  • gra komunikacyjna : „Tro Breizh – szlakiem siedmiu świętych” oraz Samorozwojowe Gry Menedżerskie oraz „Turcy w Niemczech-od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
  • zabawa kreatywna : „Spaghetti – western jako gatunek filmowy” i „Wizerunki kobiety kreowanej w reklamie prasowej doby kultury konsumpcji”
  • zabawa edukacyjna : „Samorządowa kampania wyborcza w Gnieźnie w 2006 r. na łamach prasy lokalnej” oraz „Monestyry jako symbol światowego dziedzictwa kulturowego wschodniego kościoła ortodoksyjnego”
  • zabawa lingwistyczna : „Studenci a rzeczywistość Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej na podstawie materiałów propagandowych Polskiej Kroniki Filmowej z lat 1944-1989” i „Wizja przeszłości w „Potopie” Henryka Sienkiewicza”
  • symulacja biznesowa – „Wizerunek wiejskiego dziecka w polskiej literaturze doby pozywityzmu poprzez pryzmat haseł pracy organicznej i pracy u podstaw ” i „Współczesny terroryzm w opiniach prasy polskiej. Uwarunkowania polityczno-socjologiczne ”
  • zabawa komunikacyjna : „Globalizacja szanse i zagrożenia dla wspólnego świata” oraz „Teorie spiskowe próby wyjaśnienia historii”
  • symulacja lingwistyczna – „Ich bin, Gott sie Dank, Berlinerin. Historia Niemiec na tle biografów Marleny Dietrich” oraz „Projekt wycieczki rowerowej po Wyżynie Lubelskiej i Roztoczu”