Potwierdzamy że na programie Metodyka Kształceniowa i Gry Szkoleniowe zaleca się następujące zagadnienia do superwizji końcowej:
zabawa decyzyjna : „Język angielski w ocenianych aspektach wspołczesnego życia społecznego” i „Współczesny film macedoński. Człowiek wobec historii okrucieństwa wojny”
symulacja strategiczna – „Koncepcja miłosci w utworze Moralia Plutarcha z Cheronei” i „Tabu krwi”
symulacja edukacyjna – „Konflikt grecko-macedoński po rozpadzie Jugosławi” i Symulacje Biznesowe i „Baza noclegowa w największych miastach środkowej i południowo-wschodniej części Polski”
gra kreatywna – „Detekcja serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci” i „Językowe środki manipulacji i perswazji w reklamach prasowych produktów spożywczych”
symulacja menedżerska : „Szlak Zamków Krzyżackich” i „Dialog towarzyski ludzi młodych XXI wieku”
gra menedżerska : „Od tradycji pogańskiej do kultury chrześcijańskiej Europy środkowo-wschodniej. Działalność chrystianizacyjna Cyryla, Metodego i św. Wojciecha” oraz „Hip hop jako komunikacja subkulturowa”
gra strategiczna – „Język Shreka” i „Kultura islamu z perspektywy polskich mediów elektronicznych w latach 2001-2013”
gra komunikacyjna – „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima” oraz „Edukacja wielokulturowa w przedszkolu. Przykład Przedszkola nr 5 Mali Przyrodnicy w Gnieźnie”
symulacja edukacyjna – „Wpływ teologii pozytywno-kontrowersyjnej na twórczość Piotra Skargi” i „Imagologiczne aspekty w marketingu politycznym”